000 | 01059nam a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
007 | ta | ||
008 | 250403s2025 sp |||dr|||| 000 1 spa d | ||
017 | _aB 318-2025 | ||
020 | _a9788468374284 | ||
080 | _a821.134.2-31 | ||
100 | 1 |
_aLozano Garbala, David _d(1974-) _eaut _929978 |
|
245 | 1 | 3 |
_aLa cacería _c/ David Lozano |
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_aBarcelona _b: Edebé _c, 2025 |
||
300 |
_a279 p. _c; 21 cm |
||
520 | 3 | _aQUE NOS FAI HUMANOS? É POSIBLE QUE UNHA INTELIXENCIA ARTIFICIAL APRENDA DAS EMOCIÓNS HUMANAS E APRÓPIELLAS? Seis novos son convidados a participar na proba experimental de VENARI, un misterioso videoxogo de realidade mixta do que ninguén oíu falar. Illados nun pobo abandonado que marca o seu recinto de xogo, deberán enfrontarse como cazadores a monstruosas criaturas virtuais concibidas por unha IA. Con todo, pronto VENARI mostrará o seu lado máis escuro e eles descubrirán, demasiado tarde, que non están alí para competir, senón como presas. Cando a partida comeza, xa non hai volta atrás. |